9.0

Exceptional

din 725 evaluari

Curățenie

9.5

Personal

9.1

Valoare

8.7

Confort

9.5

Mai mult

Vezi cele 10 fotografii

Prezentare generala

Cazare la Lanta Casa Blanca Ko Lanta

Acest hotel este pe insula Lanta.
Personalul prietenos de la receptie va raspunde cu placere la orice intrebare. Hotelul dispune de diverse comoditati ce contribuie la o sedere confortabila si relaxanta, ca de exemplu o camera de bagaje, un seif, un serviciu de ingrijire a bebelusilor contra cost, un serviciu de transfer, room-service, o sala de conferinte, o spalatorie de tip self-service si o zona pentru fumatori. In spatiile comune, conexiunea Wi-Fi le ofera clientilor acces (gratuit) la internet. La serviciul de organizare a excursiilor se da o mana de ajutor la planificarea excursiilor. Exista facilitati pentru persoanele in scaun cu rotile. La magazinele de suveniruri pot fi cumparate mici amintiri din concediu. O gradina ofera mai mult spatiu pentru relaxare si odihna in aer liber. Cei ce calatoresc cu autoturismul propriu il pot parca gratuit in parcarea unitatii de cazare. Ziarul cotidian este gratuit pentru clienti.
In camere exista un aparat de aer conditionat. De la balconul sau de pe terasa care se gasesc in majoritatea camerelor, clientii au vedere spre mare. De asemenea, sunt disponibile un seif si un minibar. Un telefon, un televizor si WiFi creeaza confort optim. In spatiul de cazare clientii au la dispozitie papuci de casa. In baia dotata cu dus, clientilor le stau la dispozitie un uscator de par si halate de baie.
Piscina exterioara cu zona pentru copii se potriveste perfect pentru odihna activa si antrenament acvatic constant. Sezlongurile si umbrelele de soare invita la odihna pe terasa. Diverse oferte garanteaza distractie, ca de exemplu canoe, scufundari subacvatice, o sala de fitness, aerobic, un spa si terapii prin masaj.
Un restaurant sta la dispozitie. Locul de cazare ofera pentru masa demipensiune si pensiune completa. Pentru masa se poate alege intre mic dejun, pranz si cina.
Sunt acceptate urmatoarele carduri de credit: Visa si MasterCard.

Date si preturi pentru cazare la Lanta Casa Blanca, Ko Lanta

Perioada de vacanta flexibila?

Gaseste vacanta perfecta pentru orice buget si preferinta

1-3 nopti 4-6 nopti 7+ nopti

Dotarile hotelului
pentru cazare la Lanta Casa Blanca
Ko Lanta

Altele

Meniu masă pentru copii

Fructe

Restaurant

Bar

Grătar

Mic dejun în cameră

Facilități spa

Fitness

Sesiuni de yoga

Piscină pentru copii

Masaj

Serviciu de transfer

Transfer de la și/sau la aeroport

Serviciu de concierge

Birou de turism

Cameră de bagaje

Mobilier exterior

Grădină

Terasă

Terasă la soare

Serviciu de călcătorie

Spălătorie

Menaj zilnic

Zonă pentru fumători

Camere pentru nefumători

Camere de familie

Balcon

Localizare pentru cazare la Lanta Casa Blanca, Ko Lanta

Harta pentru

Politicile hotelului
pentru cazare la Lanta Casa Blanca, Ko Lanta

Conditii de check-in pentru cazare

Check-in-ul incepe la 15:00

Ora limita de check-in: 23:00

Conditii de check-out pentru cazare

Check-out inainte de 11:00

Check-out tarziu in functie de disponibilitate

Instructiuni speciale pentru check-in la cazare

Oaspetii trebuie sa prezinte buletinul la check-in.

Pentru a face aranjamente pentru check-in, va rugam sa contactati proprietatea cu cel putin 24 de ore inainte de sosire, folosind informatiile de pe confirmarea rezervarii.

Conditii animalele de companie pentru cazare

La hotelul Lanta Casa Blanca accesul cu animale de companie nu este permis

Politici de grupuri pentru cazare

Nu se impune limita pentru marimea grupului

Hotelul Lanta Casa Blanca nu permite organizarea de petreceri sau de evenimente

Politici fumatori pentru cazare

Fumatul nu este permis in incinta hotelului Lanta Casa Blanca

Ore de liniste pentru cazare

Hotelul Lanta Casa Blanca nu impune program de liniste

Limbi vorbite pentru cazare

Personalul hotelului Lanta Casa Blanca poate conversa in limbile , Engleza, Thailandeza

9.0

Exceptional

din 725 evaluari

Recenziile hotelului
pentru cazare la Lanta Casa Blanca, Ko Lanta

Curățenie

9.5

Personal

9.1

Valoare

8.7

Confort

9.5

Locație

8.9

Servicii

9.2

Mic dejun

8.6