Prezentare generala

Cazare la Non Du Lay Guesthouse Ko Lanta

Acest hotel se afla pe insula Lanta, cel mai apropiat aeroport este Krabi (KBV).
Personalul prietenos de la receptie va raspunde cu placere la orice intrebare. Clientilor hotelului le stau la dispozitie o camera de bagaje si o zona pentru fumatori. Conexiunea Wi-Fi este disponibila in spatiile comune. Cei ce calatoresc cu autoturismul propriu il pot parca in parcarea unitatii de cazare. Oferta include un autobuz propriu pentru naveta.
Spatiile confortabile de cazare ale locului de cazare contribuie la o sedere placuta. Mobilierul camerelor cuprinde un frigider si WiFi.

Date si preturi pentru cazare la Non Du Lay Guesthouse, Ko Lanta

Perioada de vacanta flexibila?

Gaseste vacanta perfecta pentru orice buget si preferinta

1-3 nopti 4-6 nopti 7+ nopti

Dotarile hotelului
pentru cazare la Non Du Lay Guesthouse
Ko Lanta

Altele

Cameră de bagaje

Terasă

Menaj zilnic

Camere pentru nefumători

Localizare pentru cazare la Non Du Lay Guesthouse, Ko Lanta

Harta pentru

Politicile hotelului
pentru cazare la Non Du Lay Guesthouse, Ko Lanta

Conditii de check-in pentru cazare

Check-in-ul incepe la 3:00 PM

Ora limita de check-in: 8:00 PM

Conditii de check-out pentru cazare

Check-out inainte de 11:00 AM

Check-out tarziu in functie de disponibilitate

Conditii animalele de companie pentru cazare

La hotelul Non Du Lay Guesthouse accesul cu animale de companie nu este permis

Politici de grupuri pentru cazare

Nu se impune limita pentru marimea grupului

Hotelul Non Du Lay Guesthouse nu permite organizarea de petreceri sau de evenimente

Politici fumatori pentru cazare

Fumatul este permis in incinta hotelului Non Du Lay Guesthouse

Ore de liniste pentru cazare

Hotelul Non Du Lay Guesthouse nu impune program de liniste

Limbi vorbite pentru cazare

Personalul hotelului Non Du Lay Guesthouse poate conversa in limbile Engleza, Thailandeza

8.9

Foarte bun

din 110 evaluari

Recenziile hotelului
pentru cazare la Non Du Lay Guesthouse, Ko Lanta

Curățenie

9.1

Personal

9.3

Valoare

9.2

Confort

9.1

Locație

9.1

Servicii

8.8