Dragi clienți,

În contextul actual al pandemiei provocate de virusul Covid-19, ne confruntăm cu o situație excepțională, de scară globală, ce nu putea fi prevăzută. Astfel, o serie de state și-au închis granițele, au stopat accesul către obiective turistice sau au limitat transportul aerian ca parte a acestor măsuri.

Gradul foarte ridicat de incertitudine generat atât de scenariile posibile ale evoluției pandemiei, cât și de posibilele măsuri ce ar putea fi întreprinse de autoritățile naționale și internaționale ne împiedică să dăm răspunsuri ferme cu privire la evenimente viitoare și la posibilitatea prestării unor servicii.

Această stare de incertitudine aduce o foarte mare presiune financiară pe toată lumea, atât pe clienții noștri, cât și pe noi, ca și companie, cât și pe întreaga echipă TUI TRAVELCENTER. În această perioadă vorbim individual cu fiecare dintre turiștii noștri și încercăm să găsim cele mai bune soluții, cu impact financiar redus și cu rezultate optime.

*Informatiile prezentate pe aceasta pagină, fac referire la vacanţele afectate de pandemia coronavirus, cu plecări iminente, până la 15 iunie 2020. Ȋn funcţie de evoluţia situaţiei la nivel mondial şi naţional, vom aduce amendamente şi completări punctuale.

Contact si Program
Program complet
Metode de plata

Cu ce ne confruntăm?

Epidemia globală de coronavirus este un eveniment pe care nimeni nu l-ar fi putut prevedea și care ne încearcă pe toți, oameni, companii, instituții publice. Vrem sa știi că ne gândim la tine și îți întelegem îngrijorarile și temerile! Pentru că și noi la rândul nostru le avem. Câteva sute de oameni și familiile lor depind exclusiv de veniturile unei industrii care s-a prăbușit în doar câteva zile, turismul.

Compania noastră functionează exclusiv din vânzarea de servicii turistice. Ca să obținem cele mai bune prețuri, negociem și plătim în avans partenerilor noștri sume importante de bani, cu luni întregi înainte de prestarea serviciilor in sine.

Cea mai mare parte a încasărilor din prima parte a anului, cât și profiturile realizate în anul anterior, au fost deja achitate sub formă de avansuri către furnizorii de servicii turistice (companii aeriene, hoteluri, transportatori, etc.), mișcare ce ne-a asigurat întotdeauna prețuri competitive și ne-a permis să-ți oferim vacanțe minunate într-un buget rezonabil, precum și garantarea vacanțelor comandate. Împreună vom depăși aceste momente și ne vom bucura din nou de zile însorite!

Ce putem face?

Cel mai important lucru este să acționăm împreună! Facem apel la rațiune și răbdare, căci câtă vreme ne vom putea înțelege situația reciproc, vom putea să găsim soluțiile cele mai potrivite. Astfel, chiar dacă vom fi nevoiți să facem un compromis, fiecare dintre noi, preferăm ca acesta să fie în favoarea ta și să alegem varianta cea mai bună, care să ajute toți clienții noștri și salariații TUI TRAVELCENTER. 


Îți prezentăm, în cele ce urmează, opțiunile pe care le ai în momentul de față:

Ce fac dacă doresc reprogramarea vacanței mele?

Fiecare își așteaptă cu nerăbdare vacanța mult visată și chiar dacă în următoarea perioadă este mai dificil să călătorim, putem găsi împreună soluții pentru a reprograma călătoria. În urma solicitării tale vom căuta împreună soluții pentru a reprograma vacanța într-o perioadă cât mai potrivită pentru tine, în condiții similare cu cele achiziționate inițial. Chiar dacă această variantă ar putea genera costuri privind operarea modificărilor și gestiunea contractelor cu furnizorii inițiali, vom face tot posibilul pentru ca acestea să fie zero sau cât mai mici, pentru tine.


Aceasta este varianta pe care noi o recomandăm pentru majoritatea situațiilor cu care ne confruntăm în momentul de față. Chiar dacă reprogramarea nu este posibilă în condiții normale, înțelegem faptul că nu ai nicio vină pentru aceste evenimente și, cu toate că nici noi nu avem vreo vină în instituirea interdicțiilor de trafic, carantină, etc. (fiind toate mai presus de controlul nostru), vom face tot posibilul pentru a găsi o variantă viabilă pentru tine și pentru familia ta.


*Este posibil ca reprogramarea să fie supusă unor condiții suplimentare, specifice în funcție de pachetul de servicii achiziționat. Ți le vom comunica punctual.

Solicita reprogramare

Ce se întâmplă dacă nu achit diferențele de plată la data scadentă?

*Pentru călătorii după data de 15 iunie 2020

Pe fondul situației curente incerte, poate că te-ai gândit să nu mai achiți restul sumelor scadente pentru vacanța ta. Îți înțelegem reticența, însă ne vedem nevoiți să te informăm că, neplata la data scadentă, pentru rezervări cu dată de călătorie după 1 mai 2020, poate atrage după sine o serie de penalizări, independente de voința noastră.

Asta înseamnă că, furnizorii serviciilor pot anula rezervarea ta sau pot crește tariful acesteia (ex. în cazul pachetelor în regim Early Booking), existând posibilitatea de a nu ne returna sumele de bani transmise deja către ei, iar tu poți pierde toți banii deja achitați sub formă de avans. Recuperarea banilor ar fi un proces de lungă durată, cu chemarea în garanție a furnizorului printr-o procedură internațională.

Știm foarte bine că ai muncit din greu pentru acești bani, motiv pentru care te încurajăm să ne contactezi pentru a analiza împreună variantele de reprogramare sau amânare temporară pentru a putea să continui cu achitarea tranșelor scadente, fără a pierde avansul deja plătit.

Decizia este doar a ta!

Noi ne angajăm oricum să purtăm negocieri cu furnizorii noștri (companii aeriene, hoteluri, transportatori, etc.) pentru a ne asigura că sumele achitate la următoarele scadente, vor putea fi folosite integral pentru reprogramarea vacanței tale, la nevoie.

Solicita amanare

În ce condiții mi se pot restitui sumele achitate?

Există situații expres prevăzute de lege, în care agenția turoperatoare este obligată la restituirea completă a sumelor achitate. Acest lucru ar pune, desigur, o presiune financiară foarte mare pe noi la acest moment, deoarece sumele achitate de tine către noi, au fost deja transferate către furnizori, iar șansele de recuperare a acestora sunt minime.

În plus, recuperarea sumelor plătite în străinătate este practic imposibil de făcut în această perioadă. Oricum, recuperarea banilor ar fi un proces de lungă durată, cu chemarea in garanție a furnizorului printr-o procedură internațională.

Pentru a preveni și evita situațiile nedorite te încurajăm să ne contactezi pentru a găsi împreună cele mai bune soluții.

Solicita restituire

Ce fac dacă doresc anularea pachetului de servicii turistice?

În cazul anulării pachetului de servicii de către client se aplică politici de anulare conform contractului. În unele situații penalizările de anulare pot reprezenta chiar 100% din valoarea sa. Desigur că, această situație nu este de dorit pentru niciuna dintre părți, motiv pentru care considerăm că încercarea de a găsi împreună soluții pentru reprogramare poate fi o alternativă de preferat.

Solicita anulare

Cum procedez dacă doresc reprogramarea sau anularea biletelor de avion?

Ȋn situaţia ȋn care ai achiziţionat un bilet de avion pe o cursă de linie (în regim individual), iar compania aeriană a făcut un anunţ oficial cu privire la anularea, suspendarea sau reprogramarea cursei respective, te rugăm să ne contactezi pentru a putea vedea ce opţiuni oferă compania aeriană, punctual şi a te ajuta să reprogramezi zborul sau să solicităm companiei returnarea sumelor nefolosite.

Solicita anulare/reprogramare

Cum pot folosi asigurarea storno?

În cazul în care, odată cu achiziționarea pachetului de servicii turistice ai achiziționat și o asigurare storno, atunci aceasta va asigura în totalitate costurile suportate de către tine. Desigur, asigurarea este valabilă atunci când a intervenit una dintre situațiile menționate în mod expres în condițiile de asigurare. Te rugăm să verifici dacă te găsești în una dintre acele situații!

În condițiile în care constați că situația ta nu este acoperită de asigurator, apelează la noi, iar TUI TRAVELCENTER va face tot posibilul pentru a găsi variante pentru reprogramarea vacanței tale!

Echipa TUI TRAVELCENTER este permanent conectată și pregătită să gestioneze aceste situații. Vor avea prioritate de raspuns, în limita resurselor umane disponibile actualmente în companie, și a răspunsurilor primite de la furnizorii noștri, cererile cu plecări imediate. 

Îți mulțumim pentru toată încrederea acordată și pentru cooperare! 
Având în continuare speranta că acești nori negri aduși de coronavirus se vor împrăștia cât mai rapid și ne vom bucura din nou de soare.